Mons Olav Startet 27.April.2014 Del på Facebook Startet 27.April.2014 Hei.Jeg har en Yamaha 2000 mod.Jeg vil muligens selge denne til fordel for en mindre motor da jeg dorger mye event.kjøpe en liten dorgemotor. Spørsmålet er hva kan jeg regne med å få for 75 hesteren? Motoren ser bra ut og går som et skudd.20tus?? Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
morgull Svart 27.April.2014 Del på Facebook Svart 27.April.2014 Hei. Har sett flere av disse blitt aventert for over 30.000,- og blitt solgt etter kort tid. Populære motorer. Hadde lagt meg på litt over 30.000,- og sjekket markedet før jeg eventuelt hadde senket priset litt. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Mons Olav Svart 28.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2014 Ok.Takk skal du ha. Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.