Eystein Bjerke Startet 29.April.2014 Del på Facebook Startet 29.April.2014 (redigert) hei, Jeg har kjøpt meg en slik luke: Denne tenkte jeg å plassere på det lille dekket på den ene siden av motoren, den uten påfyllingslokket: Under dekket er det ingenting, og jeg skulle da hatt en "bøtte" under luka. Jeg vet det føres "bøtter" som passer til slike luker, f.eks: Jeg har ikke funnet det til min luke, noen som har noen tips til hva jeg kan bruke? Eller noen som kjenner til noen som fører luker med slike bøtter i Norge? Maritim har ikke.. Eystein Redigert 29.April.2014 av Eystein Bjerke (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eystein Bjerke Svart 30.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2014 Opp Sitér dette innlegget Link to post
Eystein Bjerke Svart 9.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juni.2014 Opp Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.