zooper Startet 30.April.2014 Del på Facebook Startet 30.April.2014 Hei, jeg har en Yanmar 3gm30 og tar gladelig i mot tips på forhandlere som selger rimelige servicedeler til slike eldre yanmarmotorer, på nett eller i Oslo og omegn. Båten er gammel, men ny for meg, og jeg ønsker derfor å skifte servicedeler før jeg tar båten i bruk, samt ha et reservesett liggende i båten... det blir fort penger av slikt. Jeg ser ikke på disse gjenstandene som akkurat nyvinnende høyteknologi, og antar at selv leverandører av typen Biltema er helt ok (bortsett fra at jeg ikke har funnet at Biltema har det jeg trenger og derfor må finne noen annen) Eksempler på deler: Impeller pluss pakning Luftfilter V-reim dynamo V-reim sjøvannspumpe Oljefilter Dieselfilter pluss pakning Zinkanoder til motor Annet jeg har glemt? Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 1.Mai.2014 Del på Facebook Svart 1.Mai.2014 Det eneste du har glemt er at det er en Yanmar og det betyr dyre deler i all hovedsak, gammelt eller nytt. Biltema har ikke så mye som kan brukes. Du bør sjekke flere forhandlere i ditt område, og hvis du er på tur til Sverige så kanskje det er noe der Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 1.Mai.2014 Del på Facebook Svart 1.Mai.2014 Yanmardeler.No i Larvik har det du trenger. Kjapt og greit. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.