ehrnst Startet 30.April.2014 Del på Facebook Startet 30.April.2014 Hei, I høst byttet jeg olje på drevet, sjekket nivået i helgen og nå ser det ut som det er for mye olje. Fylte 2.7 liter. Skal peilepinnen skrus ned ved måling, eller skal den bare stikkes nedi? Har prøvet å søke litt her, og det virker som disse drevene er relativt ømfintlige mot overfylling? Ingen problem å tappe litt, men greit å slippe også. Sitér dette innlegget Link to post
tomfro Svart 30.April.2014 Del på Facebook Svart 30.April.2014 Peilepinnen skal skrues ned ihvertfall på dpe drevet, om du har for mye så mål til riktig lengde på peilepinnen. stikk den slangen til en oljesuger akkurat langt nok så suger du opp det som er for mye Sitér dette innlegget Link to post
Zach Svart 30.April.2014 Del på Facebook Svart 30.April.2014 "Mätstickan skall ei skruvas ner vid kontroll av nivån", det står det i alle fall i instruksjonsboka som jeg har. Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 30.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.April.2014 (redigert) oljesuger har jeg, så da måler jeg bare midt mellom merkene. blir mindre søl hvertfall. Skal måle uten å skru den ned først Redigert 30.April.2014 av ehrnst (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.