Pjolter Svart 7.Juni.2014 Del på Facebook Svart 7.Juni.2014 Flott å ha med utvikler som følger brukere :-) godt jobbet Kristfall. Og ja. Det burde være obligatorisk. Men Er selv i bransjen og vet at dette slett ikke er tilfelle bestandig. ! Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Stormblåst Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Tenkte eg skulle laste ned denne appen,fulgte linken fra mailen eg fikk men til ingen nytte. "denne tjenesten er ikke tilgjenglig i ditt land" står det? Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Er kun tilgjengelig i Norge. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Stormblåst Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Får prøve igjen når eg sette føttene på norsk land igjen då,svakt at en ikkje kan laste ned denne appen fordi en er i Danmark Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Laste den ned burde vel gå, det et jo via appstore, eller playstore. Men tlf trenger å være koblet til et norskt nett for å virke meg alt den kan sende av info, når du skal bruke den. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
Stormblåst Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Nei det går Ikkje Sitér dette innlegget Link to post
aileenll Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Appen er ikke tilgjengelig på nettbrett eller for oss som som har gammel smarttelefon! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Stormblåst Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Har fått kjøpt den og testa den nokre timer idag,syns det er en flott app Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 7.August.2014 Del på Facebook Svart 7.August.2014 Har hatt appen siden dag 1. Mobilen har vist oppdatering fleire ganger men eg ser ingen endringer. Ennå kan eg ikkje laste bilde fra mappe på tlf for å legge inn bilder av båten. Når eg åpner appen så kjem det oppfordring om å slå på gps,og når eg velger det så lukker appen seg igjen. Har ikkje giddet å røre appen i ferien. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
torbi Svart 18.Oktober.2014 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2014 Kjøpte og betalt RS app, på Play butikken sier den er installert, eg får hvit skjerm på tlf , av og til 3 skøyter. Har wifi og 4 g på, noe eg har gjort feil, ps eg er amatør på dette området. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Espen C Svart 16.Juli.2015 Del på Facebook Svart 16.Juli.2015 Kan man bruke denne appen på Nettbrett eller er den kun for Smarttelefoner? Eventuelt kan den brukes uten nettforbindelse? Sitér dette innlegget Link to post
hev Svart 17.Juli.2015 Del på Facebook Svart 17.Juli.2015 Kan man bruke denne appen på Nettbrett eller er den kun for Smarttelefoner? Eventuelt kan den brukes uten nettforbindelse? Appen brukar både telefon (ringer 120 event. 02016) og dataoverføring, så tvilar på at den fungerer på vanlig nettbrett. Og nettforbindelse er nødvendig for dataoverføring av posisjon etc. mvh Helge Sitér dette innlegget Hjemmeside på WEB og på facebook. Arbeidssted er Florø Radio. Link to post
PiperBill Svart 17.Juli.2015 Del på Facebook Svart 17.Juli.2015 Finnes ikke til Windows phone. Enda en grunn til å kaste hele driten :-) Bill Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
aileenll Svart 17.Juli.2015 Del på Facebook Svart 17.Juli.2015 Finnes ikke til Windows phone. Enda en grunn til å kaste hele driten :-) Bill utvikler av appen har fått i oppdrag å tilpasse den til w8.X Os også, men de regner ikke med å ha den klar før til neste sesong :-( w8.1 har mye bra, og de fleste apper, men disse norskutviklede kommer ikke for w8 uten videre. Må mase på tjenestegiver, det har jeg gjort! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.