Sofaseileren Startet 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Mai.2014 Vi har dugnad på bryggeanlegget på hyttefeltet, og ser at flere av bryggene trenger å ligge på land for reparasjon. Løsningen kan være å midlertidig bruke noen eldre, smalere elementer , men de mangler flyteblokker. Jeg håper undrenes tid ikke er forbi, og lurer på om noen har tips på steder som kan ha liggende store mengder 25 liters plastkanner. (Har prøvd Felleskjøpet uten hell) Plastfat kan desverre ikke brukes. Det blir en midlertidig løsning, så det går an med tynnere kvalitet enn saltsyrekannene som jeg har forstått er de mest solide.... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 (redigert) Hør med bøndene i nærheten. Mausyredunker ligger bak ethvert holdent fjøs (om de holder mål, da ?) Meg bekjent er det ingen retur på disse lenger.. Redigert 2.Mai.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Sjekk med nærmeste bilvask. De får ofte såpe, polish osv på 25-30 liters plastkanner med skrulokk. Jeg henter meg noen sånne en gang i mellom som jeg bruker til spillolje fra biler, mc osv. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
alphaman Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Prøv addcon på herøya ,de har flere tusen Sitér dette innlegget Link to post
Bertramsen Svart 9.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2014 Ikke gratis, men ganske billig hvertfall : http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47932378 Sitér dette innlegget Fjalar.no - Startside med eget gratis annonsetorg Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.