Pcg Startet 3.Mai.2014 Del på Facebook Startet 3.Mai.2014 Har kjøpt et Spann primer av typen hempel. Tenkte på og slippe og kjøpe to spann.. Så hva med og blande inn bittelitt farge når man blander.. Mellom strøkene..noen som vet om det går. Eller om primeren blir ødelagt? Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 3.Mai.2014 Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Er det tokomponent primer? Du trenger gjerne ikke blande opp alt i spannet med en gang. Bruker du f.eks. en pappkopp til å dosere forholdene har du rimelig kontroll og kan blande primeren opp i en isboks eller lignende. Har ikke peiling på hvordan det fungerer med konditorfarge i primeren dessverre. Sitér dette innlegget Link to post
Pcg Svart 3.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Tenkte jeg kunne blande 0.6 liter om gangen ja. Da har jeg vel kontroll før det blir hardere. Sitér dette innlegget Link to post
Lady B Svart 3.Mai.2014 Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Blandet Araldit med vanlig lakk en gang. Det gikk fint. Tipper det vil gå med to-komp primer, også... Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 3.Mai.2014 Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 (redigert) Da har jeg større tro på å kjøpe en liten putt korrigeringlakk med samme hovedkomponent som primeren (vann/olje) fra Biltema etc. og blande i. Men samtidig er det noen der ute som sier at konditorfarge kan brukes i anodiseringsbadet for aluminium for å farge aluminiumen. Men samtidig er det mange som ikke anbefaler det, men heller i å bruke klesfarge... Men farge laget for oppgaven vil jo i de fleste tilfeller være best. Redigert 3.Mai.2014 av Jan E. (see edit history) Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Pcg Svart 3.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Hmm.. Da dropper jeg hele fargingag, Får bare være nøye med rullen. Men hadde vært greiere med en farge. Skal jo bare ha 2 strøk.. Kanskje 3 ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 3.Mai.2014 Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Om det ikke er snakk om for store mengder funker farge-skolekritt fint. Slip opp støvmengden du trenger med 120-papir og tilsett til ønsket farge oppnås. Ypperlig også til araldit. Sitér dette innlegget Link to post
Pcg Svart 3.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Smart.. Kanskje jeg skal teste det. Kan huske jeg har sett et rosa kritt her et eller annet sted ;) Sitér dette innlegget Link to post
joshua Svart 4.Mai.2014 Del på Facebook Svart 4.Mai.2014 Hmm.. Da dropper jeg hele fargingag, Får bare være nøye med rullen. Men hadde vært greiere med en farge. Skal jo bare ha 2 strøk.. Kanskje 3 ;-) Biltema säljer en färgtillsats att blanda i epoxyfärg. Sitér dette innlegget Link to post
Pcg Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2014 Skal kanskje smøre lag 2 i dag.. Det er søndag.. Ikke noe som er åpent.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.