cosmo Startet 4.Mai.2014 Del på Facebook Startet 4.Mai.2014 Jeg er nå uten båt og har funnet tre kandidater til en romslig turbåt. For å få de fleste kriteriene oppfylt, må jeg på akkord med meg selv når det gjelder hekkaggregat. Mange fordeler med dette kontra aksling, men også større fallgruber økonomisk føler jeg. Det er barracudaen som virker mest romslig av disse. Riviera er finest i linjene. Flem er traust. Har satt meg en grense på 900 000kr. Noen barracudaer er rimelige, fine, men har D-tronic 300 innstallert. Blir automatisk utelukket av den grunn. Kad 44 prøver jeg også å styre unna og ønsker å finne en båt med kad 300 eller d6. Har noen vært borti at drevet blir for svakt for båten og havarerer av den grunn? Sjøegenskaper? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 4.Mai.2014 Del på Facebook Svart 4.Mai.2014 Velger du en tung båt med en motor og drev, må du sjekke at drevet er ment for såpass tung belastning og antall hk. Ofte ser man annonser for båter på 5-6 tonn og tyngre med ett drev der det står at båten har fått nytt drev... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
cosmo Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2014 Rart om barracuda skulle bygge en båt ødelegger drevene. Har ikke sett slike båter med dobbel installasjon. Virker veldig lettdrevet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.