Jump to content

Firma som produserer badeplattformer i glassfiber?


Nils Eivind

Recommended Posts

Hei

 

Skal sette badeplattformer på min Beneteau Antares 680 og jakter på produsenter av badeplattformer i glassfiber.

Finner masse fra Båtsystem i stål og teak, men ønsker primært å holde mest mulig av utstyr hvitt som resten av båten.

 

Noen som vet om produsenter som lager slike i glassfiber?

 

Takk for hjelpen

NE

Link to post
Share on other sites

Jeg har vurdert å lage en form for salg av slike... Hadde i så fall vært interessant å høre hva slags utforming som er mest aktuelt for folk... :smiley: Er i ferd med å gjøre det samme med baugspyd ba.sert på et jeg har lagd til min egen båt men som da blir utformet slik at det skal kunne passe de fleste båter med noenlunde flatt dekk fremme.

Link to post
Share on other sites

1986 mod: GH-16 70HK Eivinrude. 1985 Draco 21 VP 165 hk. 1987 Paramount 21 225 Hk Johnsen. Fjord 24 Weekender VP 170HK. 1986 Windy 27 CC VP 2x 260HK. 1987Windy 9800 VP 2x260HK. 1991 mod Princess 45 fly 2xTAMD 71B. Storebro 465 Biscay. 2xTamd 74 P_B
Windy 9800 Targa 1987mod 2*AQ271C 270HK

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...
  • 3 år senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
marius skrev for 10 timer siden:

Bestilte badeplattform til min NB840fly her http://www.pwplastservice.no/wp/  og den passet perfekt. Kjempefornøyd.

Tror de lager til flere typer båter, send forespørsel. Hyggelige var de ihvertfall.

 

Mener å ha sett noen badeplattformer til type pilothouse båter som PW har laget. Tror denne skulle passe en 680 bra.

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Jeg har vært i kontakt med Pål Wang og fikk følgende mail fra ham:

==

Hei 
Kan du sende meg bilde og få målt avstand fra siden på motorbrønn og ut til skrogside.
Tror dette kan bli noe lignende som Finnmaster Pilot 7,som jeg lagde plattform til for en stund siden(brukte deler av NB 840 plattformen)
Hvis dette stemmer så kan jeg kanskje lage former som vil passe Beneteau Antares 680.
Mvh.
Pål Wang
post@pwplastservice.no
==
Da jeg ikke har båten liggende slik at jeg kan ta mål før til våren har jeg avtalt med Pål at andre kan ta kontakt. Regner med det er noen der ute som vil følge opp dette ? Høres interessant ut !
Link to post
Share on other sites

Mener å huske at jeg betalte 21000,- + mva for plattformen til min NB840. kommer selvfølgelig frakt i tillegg.

Det er jo litt penger, men tatt i betraktning hvordan dette hevet både utseendet og brukervennligheten av båten så er det ikke så galt.

Vi har fått en båt med en helt annen brukeropplevelse enn vi hadde med den gamle plattformen.

Link to post
Share on other sites

  • 3 måneder senere...

Noen som har kommet videre med dette? Vurderer selv å kontakte A-plast her på Skodje og la de ta mål av båten for å produsere badeplattform til Antares 680. Om det er interesse, kan jeg eventuelt la de få vite det for å få laget en serie....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...