_Torgeir Startet 5.Mai.2014 Del på Facebook Startet 5.Mai.2014 Hei! Lurte på å ta en tur rundt Osterøy. Vet noen om det er mulighet for å fylle drivstoff (bensin) andre steder enn på Hamre? Det er ca 50 nm rundt og med 2 -3 ltr på milen kan det være greit å fylle underveis. Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 5.Mai.2014 Del på Facebook Svart 5.Mai.2014 (redigert) Hei.Lillebergen ved Frekhaug.Eller Øyrane Torg Shellstasjon,men her må du fylle på kanner.100m fra gjestebrygge.Butikken på Stamnes har drivstoff også her må det også fylles på kanner i så fall.Nb! Mulig nedlagt. Redigert 5.Mai.2014 av Hr.Krabbe (see edit history) Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Kimsdal Svart 5.Mai.2014 Del på Facebook Svart 5.Mai.2014 Fotlandsvåg og haus. Men der må du fylle på kanne og bære til båten. Tipper ca 200m å gå begge plassene Sitér dette innlegget Link to post
_Torgeir Svart 5.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2014 Takk for svar men både Arna og Fotlandsvåg er i starten - håpet det var noe lengre inne f.eks Eidslandet, Romarheim eller Vikanes. Men det er vel ikke verre enn at jeg rekker inn til Mo. Sitér dette innlegget Link to post
Kaptein-Nemo Svart 5.Mai.2014 Del på Facebook Svart 5.Mai.2014 Bruvik har bensin 50m fra kai. (ved butikken) Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 5.Mai.2014 Del på Facebook Svart 5.Mai.2014 Tips Var innom på vikanes gamle ferge Kai og skulle bunker diesel ifjor sommer, men der er nedlagt, så bare du vet det. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
_Torgeir Svart 5.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2014 Takk for alle svar. Bruvik ser ut som et godt alternativ, fyller jeg opp der rekker jeg rundt til Hamre igjen. :) Da er det bare å vente på temperaturen skal stige igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Joda3300 Svart 6.Mai.2014 Del på Facebook Svart 6.Mai.2014 Nydelig rundt osterøy;) tar ca 2,5- 3timer i 22-25 knop (vist ikkje eg husker heilt feil) Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.