jonas h sæther Startet 6.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Mai.2014 (redigert) Hei jeg har en sandvik 25 ac 75 mod , i den sitter det en md2b som jeg gjerne vil skifte ut , er det noen som har erfaring med motorbytte i slik båt ?? , jeg tenker litt på motor labber og høyde ? er det noen motorer som egner seg best? å hva er enklest og montere i en slik båt . ?? skjønner jo at det er en del jobb men kunne jo hende det var noe som egnet seg bedre en andre . Redigert 6.Mai.2014 av jonas h sæther (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jonas h sæther Svart 6.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2014 https://baatplassen.no/bildearkiv/54/54682/1399388667.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 6.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2014 Det er vel egentlig god plass i den så det meste passer vel , Jeg kjøpte en med def 54 hk Ford og puttet en 36 hk Bmc uten problemer . Men kraftig flattjern og sveise app må nok brukes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.