Nibakkern Startet 9.Mai.2014 Del på Facebook Startet 9.Mai.2014 (redigert) Har en yamaha 6 hk 1988mod. Når jeg gir full gass øker den ikke. Går likt som på hall gass, men plutselig går den får full. Så dabber den av igjen. Går fint på tomgang, å starter lett. Gikk fint i fjor sommer. Tips? Redigert 9.Mai.2014 av Nibakkern (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Leve Norge Svart 9.Mai.2014 Del på Facebook Svart 9.Mai.2014 Problemer med bensin tilførsel: Pump opp trykk med blære. Kjenn at trykket holder seg, og ikke siger pga lekkasje. Problemer med tenning: Sjekk plugghette, pluggledning, tennplugg. Sitér dette innlegget Link to post
Leve Norge Svart 9.Mai.2014 Del på Facebook Svart 9.Mai.2014 Åpne gjerne dreneringsskruen i bunnen av gasseren, mens du pumper, slik at du ser at benz kommer helt fram til kammeret. Mao at det ikke er tett nånn stans, feks hurtigkoblingen mellom motor og slange, eller innløp i gasseren. Sitér dette innlegget Link to post
Nibakkern Svart 9.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mai.2014 Viss jeg pomper får hart spruter det bensin ut av skjøten mellom pompa å slangen. Kansje det er probleme? Skal kjøpe nytt sett på biltema i morgen. Så skal jeg sjekke det du sa. Sitér dette innlegget Link to post
Leve Norge Svart 9.Mai.2014 Del på Facebook Svart 9.Mai.2014 Dersom pumpe er defekt må den byttes. Er det bare lekkasje mellom slange og pumpe, kan du bare sette på ny strips. Ha alltid reserve pumpe og strips i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 9.Mai.2014 Del på Facebook Svart 9.Mai.2014 Ikke biltema, ta deg en tur på maritim eller annen kvalitetsbutikk.. Bare et greit tips Sitér dette innlegget Link to post
Nibakkern Svart 10.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Mai.2014 Har blåstrein forgassern i dag. Overste plugg er våt, håndpompa funker ikke. Så da blir det ny pompe å plugger. Så får jeg sjekke i kveld om den går.. Sitér dette innlegget Link to post
Leve Norge Svart 10.Mai.2014 Del på Facebook Svart 10.Mai.2014 Dersom pluggen er våt, bør den rengjøres eller byttes. Biltema har noen nyttige testinstrumenter, som kan forenkle feilsøkingen, f.eks: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Verktoy-og-verkstedutstyr/Testinstrument-og-Elektronikk/Gnisttester-151372/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.