jonas h sæther Startet 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 10.Mai.2014 hei jeg har fått start på md2b som jeg har , men jeg har fullt turtall uansett hva jeg gjør , hva kan problemet være ??? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 Gammel kabel som overfører gasspådrag? Effekten er at gassen "henger"? Eventuelt er kabelen brekt inn hylsa. Når du trekker av på gassen trekker du bare den delen som er nærmest gasshåndtaket uten at den delen som henger i motoren følger med. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Mulligan Svart 10.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 Inne i pumpa er det er sentrifugalregulator. Sammen med armen på utsida av pumpa påvirker den en sleide som regulerer mengden fuel per innsprøyting. Hvis motoren har stått en stund kiler denne sleiden seg i øverste stilling. Da går motoren på WOT samma hva du gjør. Sitér dette innlegget Link to post
jonas h sæther Svart 10.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2014 ja for jeg har koplet av kabler og hendelen på motoren er hard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.