Jump to content

DET SNØR UTE!!!!


Kai G.

Recommended Posts

Her på nordvestlandet har det vært en strålende vinter/vår. Tok båten på land i slutten av februar og bunnsmurte (10+ i solveggen.) Har til nå i år brukt båten ca. 30 timer og dette er ikke en lukket båt men en typisk kalesjebåt. Hvis været holder seg så blir det vel en overnattingstur i påsken. Båten har ligget ute med vanlig kalesje og jeg har ikke kostet snø av båten en eneste gang i år. Dette er virkelig med på å forlenge sesongen.

Link to post
Share on other sites

Når skal dette ta slutt??? Jeg vil ha SOL OG VARME OG BÅT PÅ SJØEN!!!!! Beklager, men det var bare et lite hjertesukk fra kontorplassen ved vinduet... God helg og god påske til alle, ser dårlig ut med den planlagte  båtpussen for meg, i alle fall. :lol:

 

Jeg tror der må være noe galt med kontorplassen din, eller kanskje med vinduet?

 

Utenfor mitt kontorvindu er nemlig tydelig vår, med grønne skudd på trærne   -   og på hjemveien igår så jeg en mann som klippet plenen.

 

mvh

Poseidon

(som ser frem til en herlig påskehelg  -  stort sett ombord...)

Med vennlig hilsen POSEIDON

Link to post
Share on other sites

Ikke for å strø salt i såret  :wink: - eller vri om kniven enda en gang  :wink: - men her på Østfoldkysten, ved Vesterelva, sør for Fredrikstad har vi sjøsatt båten i slutten av mars!  :headbang:

Ha en god helg!  :wink:

(i morgen skal vi ta seien ved Søndre Søster!)

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Beklager å skuffe dere pessimister, men kveldens langtidsvarsel for sør-Norge lover stort sett bare sol og mildere vær første delen av påsken. Et optimistisk tips er kanske enda mildere og enda mer sol for resten av påsken?

 

Beklager igjen, da er det ingen unnskyldning lenger, du må bare ut og stoffe og pusse. Glem sløving og rolige dager.

 

Og skulle ikke dette være nok, sier statistikken at spesielle glovarme dager er på vei om en stund.

 

Og litt etterpå er det snart jul igjen.   :headbang:

Link to post
Share on other sites

Hjalp en kamerat å legge ut båten i dag (i Vansjø), ikke min, den er det ikke motor på ennå. Men allikevel, første dag/kveld på vannet. Det varmet, selv om det var bikje-kaldt. Moro å høre motordur og måkeskrik igjen...velkommen etter.....treginger!   (bare tuller)

 

Hilsen nyfødt vannmann

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...