FTGulb Startet 12.Mai.2014 Del på Facebook Startet 12.Mai.2014 (redigert) Noen som vet hvordan jeg tar ut til varmtvanns bereder på en BMW D50 motor? Tenker da kun på det lukkede kjølesystem. Redigert 12.Mai.2014 av FTGulb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
FTGulb Svart 12.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2014 Er ingen uttak. Lurer på å ta det fra toppen ved temp føler og eventuellt inn ved en plugg på varmeveksleren. (Hvis den pluggen ikke går til eksos siden da) Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 12.Mai.2014 Del på Facebook Svart 12.Mai.2014 Uttak til VV-tank taes fra kretsen etter motor, men før termostat. Retur fra VV-tank føres direkte til sugesiden av sirkulasjonspumpen (Fresh Water Pump). Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
FTGulb Svart 12.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Mai.2014 Oki. da er det som jeg trodde. Men er ingen tilgjenglige koblinger eller steder å sette inn t-stykke som jeg ser på motoren. Men det er mange av denne motoren i snekker rundt så bør være en løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Fubby98 Svart 30.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2022 Fant du noen gang ut av dette? Har du bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Martine29f Svart 31.Oktober.2022 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2022 Ts har ikke vært innom dette forumet på mer enn 2 år....ikke alle som tar seg tid til å avslutte egen tråd og komme med løsningen. Synd for de av oss som leter etter svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.