Roger og Olina Startet 13.Mai.2014 Del på Facebook Startet 13.Mai.2014 Hei folkens. Jeg og konemor skal snart til New York. Da hadde det vært spennende å se innom noen butikker som selger ting og tang til båt. Vet at West Marine ligger der. Men er det andre som kan være verdt ett besøk? Mvh Roger Sitér dette innlegget Link to post
p.aas Svart 14.Mai.2014 Del på Facebook Svart 14.Mai.2014 Tror ikke det finnes noen der. West Marine butikken er liten og det er begrenset med utvalg. Dersom det er noe du trenger hadde jeg heller bestillt på nett fra f.eks defender.com og fått det levert på hotellet. Har gjordt dette mange ganger med hell. Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 14.Mai.2014 Del på Facebook Svart 14.Mai.2014 Lite utvalg i West Marine butikken men de har vel en ordning med gratis levering fra nettbutikken og til butikk. Vet du hva du skal ha kan det jo være en mulighet å bestille og få levert der. Sitér dette innlegget Link to post
shaukaas Svart 14.Mai.2014 Del på Facebook Svart 14.Mai.2014 Har fått levert båtdeler til hotell i NY fra Defender.com - bedre å bruke tiden du har i byen på noe annet enn båtdel-shopping., Dette gikk helt smertefritt, bortsett fra at en ansatt ved hotellet som signerte for mottak av pakken hadde planer om å ta denne med hjem til seg selv. Fikk utlevert signatur fra speditør, og gikk til hotellsjefen. Vedkommede kom på døra på hotellrommet etter få minutter... Det ironiske er jo at utstyret jeg kjøpte er produsert i Norge, men kostet halvparten av norske butikker. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 14.Mai.2014 Del på Facebook Svart 14.Mai.2014 Det ironiske er jo at utstyret jeg kjøpte er produsert i Norge, men kostet halvparten av norske butikker. Ja, ser at de fører Simrad bla., men Garmin fører de ikke?? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
shaukaas Svart 14.Mai.2014 Del på Facebook Svart 14.Mai.2014 Søk på produktet du vil handle i USA på Froogle.com - Google's produktsøkemotor. Nesten uansett hvem du velger, så sender de gratis innen USA. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.