lassno Startet 13.Mai.2014 Del på Facebook Startet 13.Mai.2014 Går det an og isolere en kjøleboks med kaiflex med alubelegg på den ene siden. Hadde også tengt og bruke et slikt kompressorkitt som er og få kjøpt Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 13.Mai.2014 Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Sikkert bra det hvis du for tak i 30mm tykkelse. Jeg isolerte min box utvendig med byggskum fra biltema, virker veldig gått. Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 13.Mai.2014 Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Som du ser fikk jeg tykkere isolasjon rundt, men kaiflex er noe av det beste du har på markede, utrolig sterk brukes utendørs, aluen på matten er lagt til så du slipper mantling rundt div, rør. Sitér dette innlegget Link to post
lassno Svart 13.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Har du brukt kompressor i tilegg? Syntes kaifleksen er fin ettersom den er så flexibel. Skal brukes i et rom framme på v.side ganske avlagt men tror ikke det byr på problemer Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 13.Mai.2014 Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Ja kjøpte en pakke med kompressor og fordamper på maritim, Veldig grei denne evopratoren/fordamper da den kan brukes som frys, pleier og ligge isbiter fra rema1000 i den så jeg har til captein morgan resyen av helgen hehe. Sitér dette innlegget Link to post
Gespen Svart 13.Mai.2014 Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Tingen er jo mer du isolerer jo mindre kjører kompressor for og holde på kjølingen, og husk at kulde synker så isoler i bunden. og ikke for stort avløp i boxsen. Sitér dette innlegget Link to post
lassno Svart 13.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Takk for gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.