Jump to content

Tohatsu 9.9hk startvansker

kjetillunde

Recommended Posts

Høres ut som tom tank :giggle:

Bare kjør du. Hvis du ikke merker noe mer, er alt i skjønneste orden (til det motsatte er bevist) :yesnod:

Det var en god del bensin igjen så det var ikke tom tank. Litt dumt hvis jeg bare kan bruke 3/4 deler av tanken...

Når jeg skriver at det høres ut som tom tank, tenkte jeg jo på det du skrev tidligere om forrige båttur, at du hadde lite bensin igjen men nok til å komme hjem.

Hvis motoren går fint etter at du har fylt tanken, ville jeg ikke gjort noe før eventuelt du merker noe mer problemer :wink:

ha med ei lita reservekanne så du kan toppe tanken

Kan jo være slangen på innsida av tanken som begynner å bli litt dårlig, at den feks suger luft når bensinen kommer under et visst nivå.. Det har jeg vært utsatt for på snøscooter, ikkeno gøy når den ikke vil kjøre i motbakker :lol:

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

ha med ei lita reservekanne så du kan toppe tanken

Kan jo være slangen på innsida av tanken som begynner å bli litt dårlig, at den feks suger luft når bensinen kommer under et visst nivå.. Det har jeg vært utsatt for på snøscooter, ikkeno gøy når den ikke vil kjøre i motbakker :lol:

Ja jeg kan jo ta den fra hverandre og kikke på den.

.. da vil det ikke hjelpe å pumpe med blæra, det gjorde det her

Helt riktig. Jeg prøvde flere ganger å la være å pumpe men da døde den bare.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...