Ekorn Startet 17.Mai.2014 Del på Facebook Startet 17.Mai.2014 Hei. Ville gjerne høre deres tanker om å dra båtveien til Jan Mayen i januar? Noen som har vært der? Funderer isåfall på å hyre båt med kaptein. Hva vil noe sånt koste? Om det er noen som er giret på oppdraget, gi gjerne lyd! Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 17.Mai.2014 Del på Facebook Svart 17.Mai.2014 (redigert) Jan Mayen er en fantastisk øy, jeg har vært der mange ganger, men da har jeg flyd dit. På østsiden er det nesten bare skarpe klipper, nesten umulig å legge til, grunt er det også. Men, dersom du seiler rundt på vestkysten så finner du flere sandstrender, en av disse er gamle hvalfangstviker. Du kan jo besøke "puppe hytta", flott overnattingssted. Kan legge ut noen bilder, men akkurat nå så er min serve nede og er til reparasjon så jeg når ikke bildene. Å dra dit i januar kan kanskje være noe tøft, tenker her på værforholdene, kanskje en del tåke. Redigert 17.Mai.2014 av John_Kr (see edit history) Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.