Jump to content

Båt fra Karmøy til Sandvika

Dennis Selset

Recommended Posts

Da er vi fremme og har sovet første natt i båten ;-) nyyydelig. Kom tre regndråper i syv tiden på morran men forsvant kjapt og nå er det litt blå farge der oppe og det blåser bitte litt men levelig:-))) vi spiser egg og bacon og studerer kart og legger vel snart fra Kai :-)))

Strekningen Kristiansand dvs etter ulvøysund så er det jo bare sååå herlig. Men jaggu å loshavna ved Grønningen burde vært bedre merket ikke rart folk kan bli borte der. Vi mistet en styrestang der og reddet oss med et skrik inn til ulvøysund hvor jeg fikk stått tre timer og fikset båt. :-) nå har vi lagt til ved sandøy utenfor lyngør. Ble brå mørkt kvart over ti.

Vi har vel holdt ca 10 knop i snitt der det er behagelig. Stått værfast en dag ellers ok :-) kom Tim Tjøme å der står båten. Styrestang av :((( også får jeg den i revers men underhuset med proppellen bare løfter seg når gir litt gass:-) så da ble jeg skipsbrudden på khøpmannsskjær..... Får håpe ikke folk blir for sure av ubuden gjest på kaia si:-(( fillern å

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...