Dennis Selset Svart 20.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2014 Takk:-)) får håpe det er like flott i morgen :-)) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 20.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mai.2014 (redigert) men ser vått ut i morgen http://www.yr.no/sted/Norge/Rogaland/Stavanger/Stavanger/ Redigert 20.Mai.2014 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Raymond Romsdal Svart 21.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2014 Får håpe på go tur :) jeg blir nokk en min. 1 uke forsinket.. så vi når ikke å ta dere igjenn.. :) 2stk deffekte vannpumper og 2stk deffekte dynamoer som må byttes.. Sitér dette innlegget Link to post
Dennis Selset Svart 21.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2014 Da er vi fremme og har sovet første natt i båten ;-) nyyydelig. Kom tre regndråper i syv tiden på morran men forsvant kjapt og nå er det litt blå farge der oppe og det blåser bitte litt men levelig:-))) vi spiser egg og bacon og studerer kart og legger vel snart fra Kai :-))) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 21.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2014 Så bra! Været ser meget lovende ut de neste par-tre dagene, så dette går nok bra! Lykke til på turen, dette blir nok en opplevelse. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
slogmåken Svart 21.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2014 Anbefaler en stopp i Egersund, veldig fin by, flott gjestehavn med alle fasiliteter. Fra Karmøy er det vel ca 10 timer med 7 knops fart. God tur og lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Dennis Selset Svart 22.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2014 Vi er nå i Egersund :-) trivelig plass absolutt. Vi tenkt å kjøre videre men vhf radioen snakka om 12 m/s med bølger opp mot 5 så da venter vi her noen timer Sitér dette innlegget Link to post
Dennis Selset Svart 24.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mai.2014 Strekningen Kristiansand dvs etter ulvøysund så er det jo bare sååå herlig. Men jaggu å loshavna ved Grønningen burde vært bedre merket ikke rart folk kan bli borte der. Vi mistet en styrestang der og reddet oss med et skrik inn til ulvøysund hvor jeg fikk stått tre timer og fikset båt. :-) nå har vi lagt til ved sandøy utenfor lyngør. Ble brå mørkt kvart over ti. Sitér dette innlegget Link to post
slogmåken Svart 25.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2014 Fine etapper dere har tilbakelagt! perler på snor hele veien østover. Hvilken fart sånn ca holder dere i snitt da? God tur videre! Sitér dette innlegget Link to post
Dennis Selset Svart 25.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2014 Vi har vel holdt ca 10 knop i snitt der det er behagelig. Stått værfast en dag ellers ok :-) kom Tim Tjøme å der står båten. Styrestang av :((( også får jeg den i revers men underhuset med proppellen bare løfter seg når gir litt gass:-) så da ble jeg skipsbrudden på khøpmannsskjær..... Får håpe ikke folk blir for sure av ubuden gjest på kaia si:-(( fillern å Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.