Bergen dørk Startet 17.Mai.2014 Del på Facebook Startet 17.Mai.2014 (redigert) Er stadig på båtjakt og ser nå at denne er satt ned 100 K: http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=48445043 Noen som kjenner disse båtene? Ville helst hatt uten flybridge og med en motor, men den har iallefall fast aksling. Må også ha 4 sengeplasser, noe den ser ut til å innfri. Ser også ut til å ha et bra akterdekk og gode dollbord. Sliter med å finne en god test, men har sett litt på noen YouTube-filmer. Hva tenker spisskompetansen? Litt dårlig bildedokumentasjon av motorrom, men ellers greit nok. Synes ikke alltid de som skulle være proffe på annonser er de dyktigste, men man må jo iallefall se selv på et tidspunkt, om det skulle bli av interesse. Redigert 17.Mai.2014 av Bergen dørk (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
glalaks Svart 17.Mai.2014 Del på Facebook Svart 17.Mai.2014 Fin båt til den prisen synes jeg. Liten fly så klart, men synes ikke den så så aller værst ut å sitte på. Litt høyde på setene. Ellers har jeg ikke noe å bidra med.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Bergen dørk Svart 18.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mai.2014 Det ser ut til at det kun er 3 faste sengeplasser i båten. Ellers takk for innspill, Glalaks! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Kiekhaefer Svart 18.Mai.2014 Del på Facebook Svart 18.Mai.2014 Er litt skeptisk til gen1 VP D3, det har vært litt plunder med disse. Det er en i nærheten hvor jeg bor som har hatt totalhavari på en sånn, han var nødt til å kjøpe en ny motor pga garantien var utløpt. Det må understrekes att denne personen hadde brukt og vedlikeholdt motoren etter boken. Vp introduserte en ny D3 i 2010 visst jeg ikke husker feil. Sitér dette innlegget Link to post
Dagamann Svart 21.Januar.2016 Del på Facebook Svart 21.Januar.2016 Hei Ble det handel ? Er du i så fall fornøyd med denne båten ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.