VHFK Startet 17.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 17.Mai.2014 Heisann. Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilket drev jeg har, slik at jeg kan få tak i riktig propell? Jeg kjøpte en Selco med B20 i vinter med deffekt propell. Serienummeret på drevet er slitt, så sliter med å få lest ut dette. Proppelen er en 14x19R. Her trenger jeg hjelp til å finne ut hvilken propell som passer til mitt drev. (splines osv) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 17.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mai.2014 Det er nok et AQ250 drev Sitér dette innlegget Link to post
VHFK Svart 19.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2014 Takker for hjelpen. Da begynner jakten på ny propell :) Sitér dette innlegget Link to post
VHFK Svart 22.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2014 Er det noen der ute som vet om propeller fra andre drev passer på AQ250? Jeg sliter med å finne propell spesifikt til AQ250 drev. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 22.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Mai.2014 AQ serien går stort sett om hverandre, men det er noe forskjell på lengden på propellakselen, det er en lang og en kort type hvis ikke jeg husker feil. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.