-morten- Svart 19.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2014 Hvorvidt Kjellen kunne gjort noe annet enn hva han enn gjorde er vanskelig å si. Tenkte straks på Kjell Bigset når jeg hørte språkbruken jeg også!! han er jo gjennomsnittet av alle møringer.. heldig at det ikke var særlig grundt der, bulben fungerte bra som deformasjonssone!! jaja la gå!! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Roger jo Svart 19.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Mai.2014 Så når skuta går rett i fjellet, så fortsetter han å filme og roper "Ring Polti", og det første som slo meg var hvorfor han ikke tok telefonen han hadde i hånden og ringte politiet når han forsto at det gikk helvete, som burde ha vært en stund før det smalt, i stedet for å bare fortsette å filme, men det er sikkert bare jeg som er slik, det virker som de fleste synes det var viktigere å filme, så hadde man i det minste bevis for skipperens dumskap. Det er da innlysende, filmet ferdig og så selge til TV 2. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.