Jump to content

Løftemekanisme VP280 Drev. Hva mangler jeg?

Kenryd

Recommended Posts

Du mangler minimum motor og en type hylse som skal stå over akslingen. Plastikk boksen skal stå på toppen av denne og stoppe motoren når akslingen er helt inne. Mulig du også mangler noen interne deler. Det er nok en grunn til at disse delene mangler. Mulig akslingen er skjev eller rustet fast.

Edited by ansgar (see edit history)

Ifølge tidligere eier var det bare motoren som var gått i stykker, så satser på at det er inntakt. Motor har jeg funnet, men så var det resten da. Hvem eller hvor sjekker jeg det tror du?

Ser det mangler iallefall en fjær som skal være tredd over den akslingen. Demonterte selv dette på mitt drev på lørdàgen og skal rette opp akslingen pga den er skjev. Sjekk at du kan dra akslingen lett opp og ned hullet slik du har det avbildet nå.

Hvis du går inn på dokumenter hær på forumet så ligger det dokumentasjon på drevet ditt og du kan se hva som mangler på sprengskissen dær.