Trophy Startet 19.Mai.2014 Del på Facebook Startet 19.Mai.2014 Båthavna vår tar ikke opp båter på over 38 fot lenger, så trenger tips til hvor eg kan ta opp båten for bunnsmøring Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
dacapo Svart 19.Mai.2014 Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 Ulsteinvik Marina http://www.umar.no Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 19.Mai.2014 Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 Ring til han Cato Malmedal på Aspevågen Marina, 97672307. ( den grønne Liaaen-hallen) vekt er neppe noen hindring og mastehøyde trenger du jo ikke tenke på.... Så det lå noen båter på ca 50 fot der inne. Der får båten stå under tak, i hall, og tørker fint og ingen værproblemer. høytrykkspyler på vaskeplassen. Det er sikkert en hektisk periode der nå, men om du er fleksibel med tidspunkt, så burde det vel gå. Tilgang til hallen døgnet rundt mot depositum på nøkkel. Det var der jeg hadde båten oppe. Kostet meg ca 2400 for opptak og å stå der en uke. -en 30foter. Skal du til Ulsteinvik, så går det jo noen hundrede kroner i diesel, så er det kjøring med bil til og fra som tar tid. Aspevågen er jo knapt 4 nm fra båtplassen din. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 20.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mai.2014 Ser vel nesten Liåen fra stuevinduet, så den kjenner eg til...har bestillt til den 30. Mai. Kr 80,- pr fot Tenkte kanskje det fantes noen billigere ;-) Sent fra min GT-P5100 via Tapatalk Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.