nyeeier Startet 19.Mai.2014 Del på Facebook Startet 19.Mai.2014 Hei, Hvilken propell anbefales til en VP 280 drev med AQ260? Hvilken fart bør man regne med med en Draco 2000HT? På forhånd takk!;) Sitér dette innlegget Link to post
nyeeier Svart 19.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 Gikk litt fort da jeg skrev innlegget. Men i siste spørsmålet er jeg ute etter svar på hva man kan forvente av fart. Med denne motor+drev og ikke minst riktig propell i en Draco 2000HT. Sitér dette innlegget Link to post
nyeeier Svart 24.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2014 (redigert) Ingen som vet? Jeg kan dra den opp i ca 53-5400rpm, og ut i fra det jeg kan se i "Operators Manual"(siste side)- så skal maks være ca 4400rpm? Samtidig så få jeg en fart på ca 35knop (målt med gps), båten veier ca 12-1300kg. Har ikke fått sjekket hvilken propell forrige eier har montert, båten ligger på vann i dag. Så får ikke skudd av å sett. Er det noen andre måte jeg kan sjekket dette? Redigert 24.Mai.2014 av nyeeier (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.