catano Startet 19.Mai.2014 Del på Facebook Startet 19.Mai.2014 Hei. Ser begge mine Engbo ankervinsj trekker strøm selv i hvilemodus. de trekker 0,24 amp pr stykk. Skal det være slik ? mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
LALUNA II Svart 19.Mai.2014 Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 Stemmer de bruker strøm men mengden vet jeg ikke ...mao.helt normalt må jo ha strøm for at fjernkontroll skal kunne virke Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Worry II Svart 19.Mai.2014 Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 Hva mener du med "hvilemodus" ? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 19.Mai.2014 Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 jeg fikk anbefalt av engbo på forrige båt og alltid slå av hovedstrømbryteren til vinsjen bestandig. nettopp pga dette. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
catano Svart 19.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 Hei. Med hvilemodus mener jeg at vinsjen ikke har hvert aktiv med fjernkontroll eller bryterpanel på lenge ( timer dager) mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Kaptein Rolf Svart 19.Mai.2014 Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 Lærerikt å gå innom båtplassen. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.Mai.2014 Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 (redigert) Ok. Strømbryteren bør av om man er i båten altså. Smart å ha bryteren lett tilgjengelig, da. Jeg har nettopp montert ny og bryteren er grei å få tak i ved nød.. greit å vite at den trekker, det stod ikke etter hva jeg har fått med meg i min manual, men har jo ikke tenkt på at den kunne trekke i hvilemodus. Takk for tips ! Redigert 19.Mai.2014 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 19.Mai.2014 Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 jeg praktiserte på forrige båten og på den nye båten nå det samme.Hovedbryteren alltid av, slår på når det skal ankres opp og ned selvfølgelig, ellers er den alltid avslått som nevnt etter anbefalling av engbo. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
catano Svart 19.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 Hei. Jeg har mine vinsjer på egen bryter så disse kan av uavhengig av hovedstrømmen mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Worry II Svart 19.Mai.2014 Del på Facebook Svart 19.Mai.2014 Ja, vi mener bryteren som er koblet til vinsjen, ikke forbruksbatteriene. Strøm må vi ha :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.