BÃ¥rd Johansen Startet 21.Mai.2014 Del på Facebook Startet 21.Mai.2014 Det lekker ikke mye, men må etterfylle nå og da.Det samler seg i oppsamlingskar under motor. Ser at langs pakning bunnpanne har rent kjølevæske så det ser ut som om det kommer fra fremkant motor. Skulle det være topp-pakning som må byttes har noen en ide om tid og kostnad for jobben ? Joda 290 Sport Sitér dette innlegget Link to post
jossjur Svart 21.Mai.2014 Del på Facebook Svart 21.Mai.2014 Hei, sjekk mellom termostathus og eksosmanifoil, og mellom termostathus og ferskvannspumpe. Her er det kun noen tykke O ringer som tetter, og disse ligger bare klemt imellom termostathus, pumpe og manifoil. Det er ikke uvanlig at disse begynner å dryppe lit når motor blir varm og det blir trykk på kjølvannet. Har selv måtte bytte disse på mine kamd 44 motorer som jeg har nå, og en 61a motor som jeg hadde tidligere Sitér dette innlegget Link to post
BÃ¥rd Johansen Svart 21.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mai.2014 Takk for tilbakemeldingen, skal begynne med å sjekke det. Sitér dette innlegget Link to post
Streifer Svart 21.Mai.2014 Del på Facebook Svart 21.Mai.2014 Hei. Jeg har 2 stk Kamd 300 motorer så jeg vet ikke om disse kan sammenlignes, men de jeg har vil IKKE ha mye frostvæske i ekspansjonstanken. De vil ha nivået litt under minimum. Her stabiliserer det seg. Alt som blir fyllt over "spytter" den ut ganske kjapt. Har hørt fra flere Kamd eiere som har erfart det samme. Så hvis nivået i din tank stabiliserer seg på samme måte er det ingen grunn til engstelse. Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 21.Mai.2014 Del på Facebook Svart 21.Mai.2014 Har en TAMD41P motor og den spytter også ut kjølevæske hvis jeg fyller opp til minimum streken. Den stabiliserer seg slik at det akkurat ligger litt i bunnen av ekspansjonstanken. Motoren går aldri varm og nivået går aldri så lavt at det er tørt i ekspansjonstanken så jeg slipper etterfylle. Sitér dette innlegget Link to post
Joda3300 Svart 21.Mai.2014 Del på Facebook Svart 21.Mai.2014 Mest sansynlig lekasje mellom eksosmanifoild og toppen, kjent feil på kad serien. Se fremme på blocken om du kan se brune renninger. vist du ser brune renninger langs blcoken. Mvh Tom Erik Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.