Jump to content

Gopro Hero3 kamera film av drev på båten var kult

dennrick

Recommended Posts

Hei,

Ikke visste jeg hva jeg hadde i hekken. Men med en 13-årig "oppfinner" ombord sammen med en kamerat så fant jeg ut da vi hadde gått fra Fuglevik til Kommersøya, og kommet frem, at de var superspente på om kameraet fortsatt var "med oss". De hadde festet det på badeplattformen for å filme hva som foregikk under :smiley:

Resultatet ble litt kult syntes jeg da. Filmen er av båten som kommer ut i sjø, drar opp i plan, og så blir det litt søl underveis ift bølgene. Bevegelsene i drevene er det autopiloten som står for.

Kameraet er et Gopro Hero3. Har editert litt, men her åpnes jo en dør for kule båtfilmer ila sesongen 2014.

https://www.youtube.com/watch?v=idzb7P_MV94

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Hei Raymond. Ja, plattformen er en jeg kan senke ned. Det var en smell jeg gikk på i vinter som jeg tror er tilpasset båten her.

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision