Jump to content

Båtmagasiner og bruktbåter


Pequod

Recommended Posts

Etter snart sju måneder som båteier må jeg si at jeg stortrives om bord! Jeg leser også alt jeg kommer over av båtstoff og det meste av blader og magasiner, men jeg savner én ting, og det er et blad som hovedsaklig konsentrerer seg om, eller i det minste har en overvekt av, stoff om bruktbåter, vedlikehold, reparasjoner, DIY, historikk, tips og råd osv.

 

Jeg er jo klar over at et båtmagasin også må presentere nye båter, men jeg synes både Båtliv (som jeg abonnerer på) og Båtmagasinet (som jeg kjøper ganske fast) har veldig mye uinteressant stoff for meg som bruktbåteier. Båtens Verden kjøper jeg bare av og til, men også der har det vært side opp og side ned med presentasjon av nye båter.

 

Finnes det ikke noe magasin på markedet som hovedsaklig konsentrerer seg om bruktbåteieren? Da tenker jeg gjerne på svenske eller danske?

Redigert av Pequod (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...