Knutzen1 Startet 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 23.Mai.2014 Hva bruker dere mot groe på duoprop. Volvo sier de ikke trenger noe, men min erfaring er at de trenger det! Sitér dette innlegget Link to post
mthoms Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Jeg har ikke lykkes at få antigroning til at hæfte på propellerne. Det eneste jeg synes virker er at bruge båden mest muligt, og ellers hoppe i vandet med et passende stykke træ og skrabe skidtet væk... Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Stål propell polerer jeg. Deretter varmer opp og setter inn med Dry Lube. Sitér dette innlegget Link to post
Ally Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Hvis du ¨har DPH drev? Så er det riktig som VP sier de skal ikke settes inn med noe som helst. Har aldri hatt groe på mine. Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Har god erfaring med seajet sin drevspray. Spraya hele sulamitten bade drev og proppeller Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Knutzen1 Svart 23.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 DPH ja... Forstår at de skal være vedlikeholdsfrie (grofrie) Sitér dette innlegget Link to post
Mørejet30 Svart 23.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2014 Min erfaring er å bruke båten såpass mye så den ikke rekker å gro :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.