Knutzen1 Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Hva bruker dere mot groe på duoprop. Volvo sier de ikke trenger noe, men min erfaring er at de trenger det! Quote Link to post
mthoms Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Jeg har ikke lykkes at få antigroning til at hæfte på propellerne. Det eneste jeg synes virker er at bruge båden mest muligt, og ellers hoppe i vandet med et passende stykke træ og skrabe skidtet væk... Quote Link to post
alfaalfa Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Stål propell polerer jeg. Deretter varmer opp og setter inn med Dry Lube. Quote Link to post
Ally Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Hvis du ¨har DPH drev? Så er det riktig som VP sier de skal ikke settes inn med noe som helst. Har aldri hatt groe på mine. Quote Link to post
KARILLA Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Har god erfaring med seajet sin drevspray. Spraya hele sulamitten bade drev og proppeller Quote Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Knutzen1 Posted May 23, 2014 Author Share Posted May 23, 2014 DPH ja... Forstår at de skal være vedlikeholdsfrie (grofrie) Quote Link to post
Mørejet30 Posted May 23, 2014 Share Posted May 23, 2014 Min erfaring er å bruke båten såpass mye så den ikke rekker å gro :) Quote Link to post
Recommended Posts