Jump to content

Kalesje til Yamarin

fiat

Recommended Posts

Har mistet begge sidene til kalesjen på min Yamarin 6110, er det noen som har en god idee hvor jeg kan få tak i det. de jeg har vært i kontakt med selger bare hele kalesjer.

Er det noen som kjøpt kalesje fra Finnland? Har hørt at det er mulighet for kjøpe derfra for en hyggelig pris.

Takk for tilbakemeldinge til hawthorne, dette var nyttige opplysninger.

Skal undersøke litt om jeg kan bruke de gammle bøylene, som vistnok skal være orginalene siden båten var ny,

skal kontakte en Yamarin-forhandler og fiske litt rundt det.

Sjekket pris på havnekalesje, og fikk bakoversveis, kr.7400 for en bit kalesjeduk men noen knapphull i.

men det er kanskje prisen for å være kar :confused:

Da jeg kjøpe hovedkalesjen fra VaVaruste, var det uten bøyer. Brukte de som var på båten fra før. Havnekalesje fikk de ikke lov å selge av Yamarin, siden 64DC var for ny, ble henvist til forhandler... Endte med å kjøpe havnekalesjen hos Herholdt, den nye typen uten støtte. Veldig fornøyd med den, 4900,-. Den med støtte er dyrere, og etter min mening mye mer upraktisk.