Frodulf Startet 24.Mai.2014 Del på Facebook Startet 24.Mai.2014 1) Jeg skal hente en båt, og lurer på om det er mulig å bruke de rutene jeg laget på min C80 på den nye plotteren, en C90W? Er det noen som vet? 2) Jeg har lastet ned nye kart gjennom nettet (kjøpt hos forhandler, fikk brikke i posten, og deretter nedlasting på nett). Hvordan kan jeg få verifisert at kartene faktisk ligger der, uten at jeg har en C90W tilgjengelig? Kan jeg bruke en C80 feks, eller er det kompabilitetsproblematikk mellom disse modellene? Viktige spørsmål for min del, skal seile ca 700nm basert på dataene jeg har lagret (har selvfølgelig papirkart som backup) Bruker CF brikke Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 24.Mai.2014 Del på Facebook Svart 24.Mai.2014 Du kan teste kartet i C80, de bruker begge Gold kart på CF brikker. C Classic og C Wide bruker samme format for waypoints og ruter. Sitér dette innlegget Link to post
Frodulf Svart 24.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2014 Takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.