ovsj56448 Svart 29.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2014 Jeg har en Pioneer DEH-4400BT. Denne versjonen har CD-reader, bluetooth, USB tilkobling. Det er lett å koble til med Bluetooth og man trenger ikke bekymre seg for ledninger og andre tilkoplinger. Bilde: http://www.pioneer.eu/no/products/archive/DEH-4400BT/page.html Sitér dette innlegget Link to post
Dagsven Svart 29.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2014 Monterte JVC BT 980 idag. Meget lett å kople via blåtann. Har også DAB. Kjøpes hos seatronic. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 29.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2014 Jeg har og en Pioneer DEH-X8500DAB... Fantastisk spiller. Beste dab mottakeren jeg har testet. Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 29.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2014 Denne her fra Biltema har alt: AM/FM/DAB+/CD/SD/USB og Bluetooth - og koster bare 999.- Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
TICORA Svart 31.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2014 Har kjøpt JVC 95DB med alt av funksjonerm, men når jeg skulle montere i går så oppdaget jeg at den gamle Sony spilleren hadde en annen tilkoplingskontakt enn den som er standard og kom med JVC. Noen som vet om en overgang før jeg begynner å kutte ledninger? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.