geirmund Startet 24.Mai.2014 Del på Facebook Startet 24.Mai.2014 Hei. vi skal hente ein båt med sabb 18-22 motor. vi skal kjøre i ca førti timer. Eg har fått i oppdrag fra kapteinen å ta med verktøyskrin, så spørsmålet er kva er viktig å ha med for å gje nødhjelp til ei slik maskin? Sitér dette innlegget Link to post
Diesel248 Svart 24.Mai.2014 Del på Facebook Svart 24.Mai.2014 (redigert) Hei, Eg ville anbefalt å ha med følgende: Fastnøkkel-/pipesett 8-24mm Klipetang Avbitertang Ekstra dieselfilter (sjekk gjerne om tanken er rein og liknande) Flatt skrujern Streng muligens? Tja, det var det eg kom på i farta. 17-og 19mm fastnøkken er iallefall standard på det meste av dieselsystemet. Er nok mykje gode råd av andre her på forumet og, dei kjem nok opp med ting og tang som eg ikkje fekk med. :-) Lykke til med turen! :-D Redigert 24.Mai.2014 av Diesel248 (see edit history) Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.