Jarle.T Startet 24.Mai.2014 Del på Facebook Startet 24.Mai.2014 Hei. Jeg har et problem med min ankervinsj når jeg skal kjøre inn tauet. Motoren går som normalt men skiven som tauet ligger rundt står stille mens akselen i midten går rundt... Det høres en slags "tikking" når motoren går. Er det en slags slurejustering på disse eller er det noe annet galt? Virke nesten som det er en momentutløser som tikker, omtrendt slik man har på en elektrisk drill... Har fått med meg at skruen i senter kan løsne men her sitter den fast. Noen som aner hva dette kan være?? Takker på forhånd for svar. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 25.Mai.2014 Del på Facebook Svart 25.Mai.2014 Du må trolig bare stramme opp clutchen Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Jarle.T Svart 25.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Mai.2014 Feilen funnet. Problemet lå i clutchen, men var ikke bare å stramme her.... "Den ene lamellskoen" var knekt. en grei sak å skifte om en ser bort i fra jobben ved å demontere vinsj motoren, var trangt ja... Nye lameller er på vei. Årsaken til at lamellskoen knekker kan være at en begynner å kjøre vinsjen inn før den har stoppet ved frislepp. Da kan belstninga bli for stor. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.