Jump to content

Erfaring med eksosslange frå Maritim?

Ask

Recommended Posts

Hei

Eg lyt skifta eksosslange. Den gamle er 51 mm, og frå Vetus.

Eg ser at Maritim har "godkjent" eksoslange, men kan ikkje sjå kven som har godkjent desse slangane.

Einkvan med erfaring med slangane frå Maritim?

(Det er berre opningstidene som gjer det enklast å handla hjå Maritim.)

Ask

Maritims eksosslange har ikke ståltråd inni, så de tåler ikke store bøyinger etc. på slangen, da denne fort klemmes sammen (brekker) når den blir varm.( Etter egen erfaring). Ville heller satse på den til Vetus m/ståltråd. Den er veldig lett og fleksibel kontra andre slanger, og kan legges og bøyes i alle fasonger.

Edited by LM 605 (see edit history)

Da må de ha fått utvidet sortiment. Da jeg handlet for et par år siden var det kun den eksosslangen uten ståltråd inni. ( som også er godkjent bensin/diesel slange) som de hadde i butikken. ( Maritim, Sørlandsparken).

Kjøpte eksosslange fra Vetus i fjor, og kjempefornøyd. Kan anbefalaes til alle. Ellers så fant eg ut at Trelleborg har en som ligner veldig på Vetus sin, så kansje vist du finner en forhandler som kan skaffe denne, kan den være vert å se på.

Hei

Takk for svar.

Vetusslangane ombord har truleg tolt 5000 timar, så det er ingen grunn til ikkje å stola på Vetus.

Problemet er at eg ikkje får tak i Vetus sine slangar over disk her i Bergen.

Ask

Jeg har god erfaring med Hydroscan/TESS. Fikk en ukurant dimensjon til dieselfylling, ikke så avskrekkende dyrt heller.

All I ask is a tall ship and a star to steer her by