Bitteliten Startet 9.April.2005 Del på Facebook Startet 9.April.2005 Jeg forsøker å finne et klistremerke å ha på dahsbordet i båten med VHF kanalplan for Norge. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 9.April.2005 Del på Facebook Svart 9.April.2005 maritimradio.no Du finner det på bestillingssiden i "Bokhandelen" Worse har nettopp komplettert samlingen med både kanalplanen og nødprosedyren. Det kom i løpet av tre dager etter bestilling. Slikt liker jeg. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
KOB Svart 9.April.2005 Del på Facebook Svart 9.April.2005 (redigert) Jeg forsøker å finne et klistremerke å ha på dahsbordet i båten med VHF kanalplan for Norge. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? <{POST_SNAPBACK}> Er du medlem av Sjøassistanse får du kanalplanen i sendingen derfra. (endret: Feil - det skal være sendingen fra Maritim Radio vedr. VHF-lisens). Hvis ikke kan du få den tilsendt gratis - du skal finne den via Maritm Radio sine sider på nettet. Også skrevet en del om dette i fjor. Tilføyet: og så hadde Worse en mer detaljert beskrivelse av hvor du finner den. Redigert 9.April.2005 av KOB (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Bitteliten Svart 9.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2005 jeg har nettopp meldt meg inn i Sjøassistanse. Kom ingen kanalplan sammen med giroen der. Er det denne jeg skal bestille for å få klistremerke? VHF kanalplan for Sør-Norge Plakat for oppslag om bord Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 9.April.2005 Del på Facebook Svart 9.April.2005 Linken ovenfor gir deg klistremerkene, ja. Jeg fikk dem derifra, i alle fall!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
KOB Svart 9.April.2005 Del på Facebook Svart 9.April.2005 jeg har nettopp meldt meg inn i Sjøassistanse. Kom ingen kanalplan sammen med giroen der. Er det denne jeg skal bestille for å få klistremerke? VHF kanalplan for Sør-Norge Plakat for oppslag om bord <{POST_SNAPBACK}> Sorry Så nå at det ikke var konvolutten fra Sjøassistanse, men fra Maritim Radio knyttet til VHF-lisensen. Du skal vel også ha fått en slik hvis du har VHF? Uansett - du får gratis tilsendt via linken Worse anga. Gjorde det samme i fjor, Kom på null komma niks. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Bitteliten Svart 9.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2005 men fra Maritim Radio knyttet til VHF-lisensen. Du skal vel også ha fått en slik hvis du har VHF?Nei - fikk ikke det. Men dette ordner seg. Takk for hjelpen. Jeg har papirkopier av kanalplanen ombord - så jeg finner nok frem. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 9.April.2005 Del på Facebook Svart 9.April.2005 Jeg fikk klistermerke av når jeg meldte meg inn i Redningsselskapet, men de van kanskje litt stor til å klistre på båten. Har den liggende i "båt kofferten" min. Men dere kan jo printe kanal planen ut selv, den ligger jo på nettet. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Sigurd Svart 9.April.2005 Del på Facebook Svart 9.April.2005 "Øs" alt du trenger ned fra nettet. Copy-past-krymp og tilpass. Rader vekk alt av glorete reklamer og lag det akkurat slik du vil ha det. Laminer og eventuelt klistre opp. Sikkert brudd på en hel masse copy-right greier, men sorterer det under sikkerhet hos meg er copierings-gråsonen min stor til eget bruk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.