joachimo Startet 27.Mai.2014 Del på Facebook Startet 27.Mai.2014 http://batpleie.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-vmbright.tpl&product_id=102&category_id=32&option=com_virtuemart&Itemid=31 Skal visstnok kunne "spraylakkere" båtputer med dette uten at det blir stivt og unaturlig, men funker det? Så var det prisen da... til 500,- per boks, som bare dekker 0,65m2 vil det jo fort bli like dyrt som å trekke om putene... Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
fredrant Svart 27.Mai.2014 Del på Facebook Svart 27.Mai.2014 Hei! Har såvidt testet dette på en pute - og det ble med det...... Puten ble ikke noe særlig hvitere, samtidig syntes jeg skai'en virket tørr og unaturlig etterpå. Er mulig det fungerer bedre på mørke puter, men overflaten etterpå blir nok lik dessverre. Dersom det er flere farger på putene er det også viktig å maskere nøye, da det "støver" mye under påføring. Anbefales ikke!! Sitér dette innlegget Link to post
joachimo Svart 27.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Mai.2014 Ok. Med litt regning kom jeg frem til at jeg uansett kan kjøpe ganske mye skai og skumgummi for samme pris som dette ville kostet, så tror nok det blir nye hjemmelagede puter istedet. Sitér dette innlegget Mitt lille daycruiserprosjekt Frivillig Mannskap - RS155 Bendt R. Rasmussen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.