TMe Startet 9.April.2005 Del på Facebook Startet 9.April.2005 http://www.brightfuse.se/Norsk/nor.htm Dette må vel være snadder for dem som ikke lenger klarer seg uten briller. Dioden lyser ved sikringsbrudd. Linken er forøvrig funnet på siden til vår felles "venn" som alle er så glade i. Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 9.April.2005 Del på Facebook Svart 9.April.2005 Dette er noe for meg, slipper da å bruke brillene. Ellers så ble din link lagret, flott side. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
barx Svart 9.April.2005 Del på Facebook Svart 9.April.2005 http://www.brightfuse.se/Norsk/nor.htm hva hvis lysdioden kortslutter? barx Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 9.April.2005 Del på Facebook Svart 9.April.2005 Så er kanskje vår "venn" god for noe, da, likevel?? Neida, bare tuller! Tror ikke jeg ville kjøpt disse sikringene. Bl.a. driver jeg ikke med tid-skrevende aktiviteter uansett, så det trenger jeg ikke å spares for. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
kapptein Svart 9.April.2005 Del på Facebook Svart 9.April.2005 (redigert) Takk for godt tips! Er i gang med å lage nytt strømopplegg, og vil prøve dette (får lage litt kortslutning og se om det lyser!). Kaster ikke brillene uansett. Redigert 9.April.2005 av kapptein (see edit history) Sitér dette innlegget Mjøssamlingene Link to post
Lars H. Svart 10.April.2005 Del på Facebook Svart 10.April.2005 Noe slikt er vel helt unødvendig? Enten er vel sikringene merket med hva de går til eller du har nummerert dem. Når lyset i lanternen går, er det jo bare å se i listen for sikringer hvilket sikringsnummer det gjelder? Slike sikringer med lysdiode er vel dyrere enn de uten også? En har da annet å bruke båtpengene på! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
John_Kr Svart 10.April.2005 Del på Facebook Svart 10.April.2005 Vi må kjøpe noe ”gadget” til båten i ny og ne skjønner du.... Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.