Jump to content

Trenger båt til TV-opptak

knut72

Recommended Posts

Hei!

Jeg trenger en litt stor cabincruiser til et TV-opptak i Oslo.

Kan ikke si så mye om hva vi skal gjøre på åpent forum, men dersom du er i besittelse av en slik båt,

og vil være med å lage noe gøy på et underholdningsprogram på TV, så ta kontakt!

Dette skal skje i løpet av de nærmeste 2-3 ukene.

Edited by knut72 (see edit history)

Viss du frister med noe goder i forbindelse med dette så er det nokk flere som gir tilbakemelding.. :)

Noe mer detaljer er jo og kjekt kanshe? Litt stor cabincruiser :D kan misstolkes.. de som har 30fot syns kanshe 45fot er stort? :D

hadde jeg vært deg ville jeg og satt opp f.eks.. cabincruiser 35-45fot og ønsket hastighet? skal det filmes med båt liggende på vann..

skal den komme susende inn i fjorden i 40knop?

Bare en tanke :)

Mvh Ray

Beklager Raymond, men jeg ble avbrutt av en telefon mens jeg skrev og ble ikke helt fertdig med innlegget.

I tillegg får jeg ikke til å legge inn et bilde av en type båt jeg er på jakt etter.

Noen tips om hvordan jeg får til det?

Her er en type båt jeg ser etter.

Ha meg unnskyldt for at jeg ikke kan alle de korrekte betegnelser på ting, men det er viktig at en av disse små lukene kan åpnes.

Vi skal bare cruise i rolig tempo, type 1-5 knop mens opptaket pågår, i indre Oslofjord, og gjerne nærme land.

Opptaket vil pågå på dagtid, men det må påregnes at hele dagen vil gå med til dette.

bilde

Edited by knut72 (see edit history)

Sportcruiser på +/- 40 fot med andre ord.

Bilder viser en Fairine Targa 43, så dette må jo være midt i blinken for OivindG ;-)

Ikke tilfeldigvis noe som innebærer unge søte bikinikledde berter, vel (i så fall har jeg kjøpt feil båt, hehe) ?

Mvh. SAP

Sportcruiser på +/- 40 fot med andre ord.

Bilder viser en Fairine Targa 43, så dette må jo være midt i blinken for OivindG ;-)

Men jeg klarer ikke cruise i 1-5 knop. :-D

Har ikke tenkt meg inn i indre Oslofjord med det første, så det er nok uaktuelt for meg.

Øivind

Her er en type båt jeg ser etter.

Ha meg unnskyldt for at jeg ikke kan alle de korrekte betegnelser på ting, men det er viktig at en av disse små lukene kan åpnes.

Vi skal bare cruise i rolig tempo, type 1-5 knop mens opptaket pågår, i indre Oslofjord, og gjerne nærme land.

Opptaket vil pågå på dagtid, men det må påregnes at hele dagen vil gå med til dette.

bilde

Tenker du på lukene i skrogsiden? Kan de åpnes, kalles de for "glory holes"! :yesnod:

Jeg tenker på de fem lukene i det blå feltet på siden ja.

Vet ikke så mye om hvor vanlig det er at disse kan åpnes, men jeg tar til takke med andre typer båter også dersom de har muligheten til å åpne vinduet.

Kan dessverre ikke love lettkledde jenter, men litt babyolje kan jeg ordne dersom det er ønskelig :)

Annen form for kompensasjon kan vi sikkert bli enige om.

Du er ikke tilfeldigvis i besittelse av en slik Targa 43 du oivindg?

Joda, som sap_2000 antydet, så har jeg en sånn. Men jeg ligger i Holmestrandsfjorden, så det er en drøy tur inn til Oslo. Edited by oivindg (see edit history)

Øivind

Spiller det noen rolle hvordan båt det er om du skal filme ut av ventilen?

"Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe"

D1

Er vel mer snakk om at noe skal vises i gluggen når den passerer forbi kamera på land.

Om ingenting løser seg frem til filmdagen så kan en vel sikkert ta en runde på Herber'n å spørre de som sitter i båtene sin der. Der sitter de jo på vent å nyter utsikten bare uansett :smiley: En forsikring om at dere holder av plassen til etter opptaket får vel sikkert noen til å ville vise båten sin på TV.

Jara Wynja