Jump to content

Trenger båt til TV-opptak

knut72

Recommended Posts

Viss du frister med noe goder i forbindelse med dette så er det nokk flere som gir tilbakemelding.. :)

Noe mer detaljer er jo og kjekt kanshe? Litt stor cabincruiser :D kan misstolkes.. de som har 30fot syns kanshe 45fot er stort? :D

hadde jeg vært deg ville jeg og satt opp f.eks.. cabincruiser 35-45fot og ønsket hastighet? skal det filmes med båt liggende på vann..

skal den komme susende inn i fjorden i 40knop?

Bare en tanke :)

Mvh Ray

Svart (redigert)

Her er en type båt jeg ser etter.

Ha meg unnskyldt for at jeg ikke kan alle de korrekte betegnelser på ting, men det er viktig at en av disse små lukene kan åpnes.

Vi skal bare cruise i rolig tempo, type 1-5 knop mens opptaket pågår, i indre Oslofjord, og gjerne nærme land.

Opptaket vil pågå på dagtid, men det må påregnes at hele dagen vil gå med til dette.

bilde

Redigert av knut72 (see edit history)

Her er en type båt jeg ser etter.

Ha meg unnskyldt for at jeg ikke kan alle de korrekte betegnelser på ting, men det er viktig at en av disse små lukene kan åpnes.

Vi skal bare cruise i rolig tempo, type 1-5 knop mens opptaket pågår, i indre Oslofjord, og gjerne nærme land.

Opptaket vil pågå på dagtid, men det må påregnes at hele dagen vil gå med til dette.

bilde

Tenker du på lukene i skrogsiden? Kan de åpnes, kalles de for "glory holes"! :yesnod:

Jeg tenker på de fem lukene i det blå feltet på siden ja.

Vet ikke så mye om hvor vanlig det er at disse kan åpnes, men jeg tar til takke med andre typer båter også dersom de har muligheten til å åpne vinduet.

Kan dessverre ikke love lettkledde jenter, men litt babyolje kan jeg ordne dersom det er ønskelig :)

Annen form for kompensasjon kan vi sikkert bli enige om.

Er vel mer snakk om at noe skal vises i gluggen når den passerer forbi kamera på land.

Om ingenting løser seg frem til filmdagen så kan en vel sikkert ta en runde på Herber'n å spørre de som sitter i båtene sin der. Der sitter de jo på vent å nyter utsikten bare uansett :smiley: En forsikring om at dere holder av plassen til etter opptaket får vel sikkert noen til å ville vise båten sin på TV.

Jara Wynja

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...