knut72 Startet 28.Mai.2014 Del på Facebook Startet 28.Mai.2014 (redigert) Hei! Jeg trenger en litt stor cabincruiser til et TV-opptak i Oslo. Kan ikke si så mye om hva vi skal gjøre på åpent forum, men dersom du er i besittelse av en slik båt, og vil være med å lage noe gøy på et underholdningsprogram på TV, så ta kontakt! Dette skal skje i løpet av de nærmeste 2-3 ukene. Redigert 28.Mai.2014 av knut72 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 28.Mai.2014 Del på Facebook Svart 28.Mai.2014 Viss du frister med noe goder i forbindelse med dette så er det nokk flere som gir tilbakemelding.. :) Noe mer detaljer er jo og kjekt kanshe? Litt stor cabincruiser :D kan misstolkes.. de som har 30fot syns kanshe 45fot er stort? :D hadde jeg vært deg ville jeg og satt opp f.eks.. cabincruiser 35-45fot og ønsket hastighet? skal det filmes med båt liggende på vann.. skal den komme susende inn i fjorden i 40knop? Bare en tanke :) Mvh Ray Sitér dette innlegget Link to post
knut72 Svart 28.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2014 Beklager Raymond, men jeg ble avbrutt av en telefon mens jeg skrev og ble ikke helt fertdig med innlegget. I tillegg får jeg ikke til å legge inn et bilde av en type båt jeg er på jakt etter. Noen tips om hvordan jeg får til det? Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 28.Mai.2014 Del på Facebook Svart 28.Mai.2014 Her er bruksanvisning for bilder: https://baatplassen.no/i/topic/96401-hvordan-legge-inn-bilder/ Kk Sitér dette innlegget Link to post
knut72 Svart 28.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2014 (redigert) Her er en type båt jeg ser etter. Ha meg unnskyldt for at jeg ikke kan alle de korrekte betegnelser på ting, men det er viktig at en av disse små lukene kan åpnes. Vi skal bare cruise i rolig tempo, type 1-5 knop mens opptaket pågår, i indre Oslofjord, og gjerne nærme land. Opptaket vil pågå på dagtid, men det må påregnes at hele dagen vil gå med til dette. Redigert 28.Mai.2014 av knut72 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Mai.2014 Del på Facebook Svart 28.Mai.2014 Sportcruiser på +/- 40 fot med andre ord. Bilder viser en Fairine Targa 43, så dette må jo være midt i blinken for OivindG ;-) Ikke tilfeldigvis noe som innebærer unge søte bikinikledde berter, vel (i så fall har jeg kjøpt feil båt, hehe) ? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
oivindg Svart 28.Mai.2014 Del på Facebook Svart 28.Mai.2014 Sportcruiser på +/- 40 fot med andre ord. Bilder viser en Fairine Targa 43, så dette må jo være midt i blinken for OivindG ;-) Men jeg klarer ikke cruise i 1-5 knop. :-D Har ikke tenkt meg inn i indre Oslofjord med det første, så det er nok uaktuelt for meg. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
mjo101 Svart 28.Mai.2014 Del på Facebook Svart 28.Mai.2014 Hva med å høre med båtforhandlere på østlandet ? Mange som kan sikkert stille , f.eks Kraagstad med Nimbus eller Vollen Båtsenter med princess ? Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 28.Mai.2014 Del på Facebook Svart 28.Mai.2014 Hehe, lettkledde damer og babyolje? :D Sitér dette innlegget Link to post
Big Horn Svart 29.Mai.2014 Del på Facebook Svart 29.Mai.2014 Her er en type båt jeg ser etter. Ha meg unnskyldt for at jeg ikke kan alle de korrekte betegnelser på ting, men det er viktig at en av disse små lukene kan åpnes. Vi skal bare cruise i rolig tempo, type 1-5 knop mens opptaket pågår, i indre Oslofjord, og gjerne nærme land. Opptaket vil pågå på dagtid, men det må påregnes at hele dagen vil gå med til dette. Tenker du på lukene i skrogsiden? Kan de åpnes, kalles de for "glory holes"! Sitér dette innlegget Link to post
knut72 Svart 29.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2014 Jeg tenker på de fem lukene i det blå feltet på siden ja. Vet ikke så mye om hvor vanlig det er at disse kan åpnes, men jeg tar til takke med andre typer båter også dersom de har muligheten til å åpne vinduet. Kan dessverre ikke love lettkledde jenter, men litt babyolje kan jeg ordne dersom det er ønskelig :) Annen form for kompensasjon kan vi sikkert bli enige om. Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 29.Mai.2014 Del på Facebook Svart 29.Mai.2014 Lukene kan åpnes innover. På Targa 43 er det myggnetting i lukene, så du ser ikke at luka er åpen uten å demontere myggnettingen. Sitér dette innlegget Øivind Link to post
knut72 Svart 29.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mai.2014 Du er ikke tilfeldigvis i besittelse av en slik Targa 43 du oivindg? Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 29.Mai.2014 Del på Facebook Svart 29.Mai.2014 (redigert) Du er ikke tilfeldigvis i besittelse av en slik Targa 43 du oivindg?Joda, som sap_2000 antydet, så har jeg en sånn. Men jeg ligger i Holmestrandsfjorden, så det er en drøy tur inn til Oslo. Redigert 29.Mai.2014 av oivindg (see edit history) Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Fru Jacobsen Svart 29.Mai.2014 Del på Facebook Svart 29.Mai.2014 Spiller det noen rolle hvordan båt det er om du skal filme ut av ventilen? Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Jan E. Svart 30.Mai.2014 Del på Facebook Svart 30.Mai.2014 Er vel mer snakk om at noe skal vises i gluggen når den passerer forbi kamera på land. Om ingenting løser seg frem til filmdagen så kan en vel sikkert ta en runde på Herber'n å spørre de som sitter i båtene sin der. Der sitter de jo på vent å nyter utsikten bare uansett En forsikring om at dere holder av plassen til etter opptaket får vel sikkert noen til å ville vise båten sin på TV. Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.