Halm Startet 28.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 28.Mai.2014 I dag sluttet tilten på påhengsmotoren å fungere. Jeg har sjekket at utløserknappen står i "fast" posisjon. Kan heller ikke se at det er noen for for lekasje rundt motorfestet hvor tilten sitter. Situasjonen oppsto 5 min etter jeg startet å kjøre, jeg la merke til at nåla på trimindikatoren begynte å synke uten at motoren senket seg. Etter noen minutter virket tilten og jeg fikk tiltet opp motoren, men så var det stopp. Prøvde manuell knapp på utsiden av motoren uten hell, men greide å senke motoren ved å trykke inn sensoren som stopper max. og min. senkning og heving fremme på motoren. Da jeg er på hytta denne langhelgen rekker jeg ikke inn til noen verksted. Motoren er ny og kjørt ca 40 timer. Har ikke selv noen erfaringer med powertrimproblemer og håper derfor at noen kan komme med noen gode råd? (Har også fundert om batteriet har lite strøm) Sitér dette innlegget Link to post
Halm Svart 29.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2014 Har nå sjekket sikringer og ledningsnett(utvendig), kan ikke se noe feil her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.