Jump to content

Minihentetråd: Biam 800 Horten til Lakseberget, Sandvika

Kenneth 81

Recommended Posts

Laga jo tråd å greier jo! Kommer garantert utover igjen etterhvert :smiley:

Sent fra min GT-I9506 via Tapatalk

Skibsplast 675 HT med Suzuki DF 250, Biam 800 HT med Yanmar 4JH2-HTE 75Hk

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Vi setter nok avgårde igjen etter frokost. Er det noen gjestehavner relativt nært med dusj og med en butikk i nærheten? Glemte å kjøpe solkrem og begynner å bli svidd...

Tips til dagen reisemål og delmål mottaes med stor takknemlighet. :smiley:

Mazda 929Toyota Celica, Volvo 940GL, Jeep Commander Overland, Volvo 740GL, Mercedes C200 Kompressor, Opel Astra, Mazda CX-5

Glemte å kjøpe solkrem og begynner å bli svidd...

det er mange farer som lurer nede på fastlandet ser jeg :giggle:

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Har vært vanvittig heldig så langt :smiley:

Da sees vi nok der etterhvert Langskjegg :smiley:

Da går første båtturen mot slutten. Nå er det ett lite besøk i middagsbukta, så hjem igjen :smiley:

Nå er båten fortøyd i sin nye hjemhavn etter tidenes minst dramatiske hentetråd (og sannsynligvis den med lavest snittfart og :giggle: )

Vi har vært utrolig heldige med været og har nytt hver en meter av turen :smiley:

Må innrømme at jeg har klart meg forbausende bra i 5-6 knop etter å ha vært vandt til det 5-dobbelte :blush:

Min lille bekymring med tanke på strak aksel, ror og null baugpropell har vist seg totalt ubegrunnet. Båten har Becker-ror og snur nærmest på fem-øren! :smiley:

Bortsett fra ett par små detaljer så er vi så langt strålende fornøyd med båten! :smiley:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...