nomen Startet 30.Mai.2014 Del på Facebook Startet 30.Mai.2014 Heisann,vi ligger i Stavern og vurderer å dra ut til Svenner imorgen for å bli der til søndag,er det plass til en 30 fot snekke? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Rauer Svart 31.Mai.2014 Del på Facebook Svart 31.Mai.2014 Hei. Det burde ikke være noe problem å få plass i Svenner i dag. Anbefaler at du legger deg i Rørvika vest om fyret da det er meldt på nordøst. God tur til en av perlene i området vårt. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 31.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2014 Beklager sent svar,men det var såpass mye sjø når vi gikk ut fra Stavern at jeg "turte" ikke å prøve meg på Svenner. Satser på å komme til sankthanstider,selv om DA er det sikkert fullt. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Fusebox Svart 27.Juli.2014 Del på Facebook Svart 27.Juli.2014 Er det noen som er på Svenner i dag, og i morgen tidlig, som kan fortelle om mulighet for plass til 2 båter ? Planlegger å dra ut i mmorgen tidlig, selv om det er meldt litt vind. Plan B : retur til Lindholmen :) Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 28.Juli.2014 Del på Facebook Svart 28.Juli.2014 Er det ledig plass i fyrhavnen ? Vi har lyst til å besøke svenner for første gang, og er følgelig ukjent med stedet. Noen som vet ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.