Jorilda Startet 31.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 31.Mai.2014 Ønsker å selge min Dalla Pieta, 16 fot. Den er oransje, har to hvite racingseter, en spoiler, styrekonsoll, skinnratt, og ellers litt grunnleggende ting som; bensintank, batteri,lensepumpe, lykter (ikke montert), og 3 forskjellige instrumenter (må koples). Båten har uheldigvis fått en ca. 30 cm lang ripe på siden. Ikke så dypt, kan fikses av pappa evt. før salg. Ellers er båten i fin og god stand. Noen som vet eller har noen tanker om prisklassen på denne båten? Har en eldre motor, Mercury 50hk; tror rundt 1995?.. Det er noe galt med den for tiden (jeg vet ikke helt konkret hva), men har fått tilbud å selge den for 5000 kr. så den burde jo kunne fikses?Spørsmålene mine er: Lønner det seg å selge båten og motoren sammen for en høyere pris? Og hvor mye evt. tror dere jeg kan få da? Eller burde jeg bare selge båten? Tenkte å legge ut en annonse på Finn, så håper på litt "enkle" svar til meg, jente 18. takk! :-)) Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 31.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mai.2014 (redigert) Jeg tror det er best å selge defekt motor og båt hver for seg. Å kjøpe en båt med defekt motor er det få som ønsker å gjøre. Kk Redigert 31.Mai.2014 av KongKing (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jorilda Svart 1.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juni.2014 ja, høres jo logisk ut. takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.