Joel Christensen Startet 31.Mai.2014 Del på Facebook Startet 31.Mai.2014 Har noen testet dette?Tenker f.eks. slik: EbayVideo på youTube Finnes rimeligere alternativer også. Tenker det må da være perfekt til det maritime? Bunnstoff, og så coate med dette.. ekstremt lav friksjon og holdbarhet ;) Sitér dette innlegget Link to post
lippert Svart 31.Mai.2014 Del på Facebook Svart 31.Mai.2014 Jeg har sett noen tester hvor effekten har forsvunnet ganske raskt... Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
KARILLA Svart 31.Mai.2014 Del på Facebook Svart 31.Mai.2014 Ville vært spennende å teste ut Sender en melding i morgen å spør hva de anbefaler for kalesje Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Joel Christensen Svart 31.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Mai.2014 Jeg har sett noen tester hvor effekten har forsvunnet ganske raskt... Har du noen kilder på dette? Hadde vært interessant lesestoff! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.